»Ne vem, zakaj bi državni denar metali v ustanavljanje državnega letalskega prevoznika, ker je že Adria uspešno dokazala, da ni sposobna samostojno preživeti na trgu.«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Najprej je treba narediti študijo, ki jo bo potem vlada imela na mizi in jo bo pregledala. Če je odgovor da ali ne, na koncu bo politična odločitev, je pa to, da to stane naenkrat veliko denarja, zmotno mišljenje.«
»za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf) – LJU (Ljubljana) – DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»Želim si, da bi se avtorji takšnih očitkov najprej obrnili na nas, da bi jim lahko pojasnili, kako številke kažejo nekaj povsem drugega.«
»Denar ne smrdi in denar ni umazan, v tem je čar takih dejanj. Oni so zavestno tvegali, da morda ne bodo odkriti.«
»Ker ne vodimo evidenc po posameznem prevozniku, niti jih po zakonu nismo dolžni voditi, vam lahko posredujemo samo približen podatek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju